Katja Ojala

Katja Ojala on RYT500 joogaopettaja (IndeaYoga), mindfulnessohjaaja CFM, ratkaisukeskeinen coach ja FT (evoluutiobiologia), ja hän on ollut päätoiminen joogaopettaja vuodesta 2008. Hän on Kirkkonummella sijaitsevan Keidas Wellness -salin perustaja ja on kehittänyt Keidas Yoga Method -harjoitustavan oman opettajansa Bharath Shettyn opetuksen pohjalta. KYM on dynaamiseen hathajoogaan perustuva tapa harjoitella joogaa kurssimuotoisesti ja räätälöidysti omien kiinnostusten mukaan edeten.

Keidas Yoga Method – Ryhdikäs keho

viikonpäivä pvm, klo xx.xx, sali x

Tämä tunti on istumatyöläisen päivän pelastus! Teemme voimistavan ja energisoivan harjoituksen joka tasapainottaa nykyaikaisen elämäntyylin rasittamaa kehoa ja mieltä. Jos selkäsi on jumissa, rintakehä lytyssä ja ihan väärät paikat kireinä ja löysinä, tämä tunti on sinulle. Avaamme rintakehän aluetta ja lonkan koukistajia ja vahvistamme selkää, syviä vatsalihaksia ja pakaroita. Harjoitus avaa kehon energiatukoksia, auttaa säilyttämään nuorekkaan ryhdin ja piristää. Vaikka harjoitus on suunniteltu ryhdin parantamiseen, kokonaisuus on perinteinen ja mieltä rauhoittava. Tunti perustuu Keidas Yoga Methodiin, jossa dynaamisen hathajoogan asanaharjoitusta räätälöidään joogaajan tarpeiden mukaan.

Keidas Yoga Method – Päälläseisonta

viikonpäivä pvm, klo xx.xx, sali x

Ylösalaiset asennot energisoivat, voimauttavat ja auttavat keskittymään. Klassiseen joogaharjoitukseen kuuluu päälläseisonta ja sitä pidetään hyvin tärkeänä asentona. Oletko halunnut harjoitella päälläseisontaa mutta et tiedä mistä aloittaa tai miten edetä? Tällä tunnilla teemme kokonaisvaltaisen joogaharjoutuksen, jonka aloitamme rauhoittumisella ja jatkamme aurinkotervehdysten kautta klassisiin seisoma-asanoihin. Sen jälkeen teemme päälläseisontaan valmistavia harjoituksia kaikille sopivalla, vähitellen haastavuudessa etenevällä ja turvallisella tavalla. Opit, miten voit edetä päälläseisonnan harjoittelussa. Harjoitus perustuu Keidas Yoga Methodiin.